Gülistanla Konuşmalar

Allahın adıyla,

Yaa Gülistan bak, yol bizi nereye getirdi. Gönlümüzden dökülen ne varsa öre öre bata çıka nerelere kadar geldik. Kolay olmadı. Kolay olsaydı böyle olmazdı zaten. Böyle oldu..

Gülistan şimdi yol ayrımıda. Ben arkasındayım. Çünkü artık yanında yürüyecek bir yoldaşı var. Ben halinden anlayan arkasında ama yanı başındayım. Gölgesi düşse razı olan işte..

Gülistan, çeyizinde ne var? Almadıysan yanına hatırlatayım sana. Allahın adıyla gir evine. De ki: “Rabbim sen vermeseydin tüm bunlar olmazdı ve Sen tüm eksikliklerden münezzehsin. ” Gülistan, yanına çokça sabır al, yürüyeceğin yol dikenli ve ben arkandan geliyorum. Ayağın incinmesin. Kendini al yanına, Allahın yarattığı hali ne ise onu. Biraz susmak ekle, biraz olgunluk, biraz sabır ekle ve çokça tebessüm. Ayakların kanarsa yüzün gülsün ki acını duyma, ben dua ediyor olacağım. Gülistan çeyizinde ne var? Yoldaşına karşı merhameti aldın mı yanına? O daha bir çocuk. Onun gönlü sana bağlıdır, onun gönlünü şen et ki sen de şen olasın. Gülistan namazlarını kaçırma. Camide olsun kulağın, evine ezan dolsun. Çünkü Allah seni bir gün çağıracak aman unutma. Gülistan, dili kötüyü gıybeti sokma yuvana. Ne olur, Kuran okunsun odalarında. Gülistan dünyadaki çeyizin tamam, peki ya ahiretteki? Hatırla, cennetteki evini içini döşe felak ve naslarla.

Gülistan, yol uzundu yakın ettik. Gülistan bilirim hayat çok kısa, ne olur ahireti unutma.

Yorum bırakın