Küçültme Eki

Ah o başak tarlaları, ayçiçeğinin dalgalanışı Ah içim ve ah sessizliğim. Üzgünüm, tüm günler böyle geçti. Evet Allahım ben kulcuğun, Hz. Ali (r.a.) ‘dan aldım bu hitabı, Henüz beceremediğim, Niyetimi aydınlatsın gözyaşlarım. Evet ben kulcuğun, şimdi buradayım, çabadayım, Küçüldükçe küçülüyorum Allahım, Beni kendine ulaştır. Elimi tut, Sesim kayıp, Gönlüm çocuk. Biliyorsun Allahım, bir küçültme ekinde”Küçültme“Küçültme Eki” yazısının devamını oku

Aşk ile “Ben” i Seyretmek

Kaz Dağları’nın eteklerindeki güzelim Yeşilyurt köyünün kahvesinde, beş öğretmen oturmuş şevkle TEOG sorularını tartışıyor. Ağızlarından bir şikayet cümlesi çıkmıyor, öğrencilerine daha iyi nasıl yardımcı olabilirlerdi, sorular nasıl olup da daha iyi düzenlenebilirdi, bütün dertleri bu. Türkiye’de işini seven ve bulunduğu yerden bir yakınma üretmeyen insanlarla karşılaştığımda seviniyorum.  Bu bir güzellik. İnsanı mihver alan, insana su”Aşk“Aşk ile “Ben” i Seyretmek” yazısının devamını oku